Klantenservice Stadeko

Hoe kunnen wij je helpen?

Veelgestelde vragen

Welke betalingvormen zijn er mogelijk?

Stadeko ondersteunt de volgende betaalwijze: Ideal, Creditcard, Overschrijving per bank en Bancontact, zie voor meer informatie Bezorgkosten & Betaalwijze.

Zijn de vermeldde prijzen in- of exclusief btw?

Alle vermelden prijzen in onze webwinkel zijn inclusief btw. De meeste van onze producten vallen onder de 21% btw regeling. Enkele producten (zoals vlas en stro) hebben slechts 6% btw. Per product geven wij het geldende btw tarief aan.

Hoe worden de producten van Stadeko geleverd?

Pallets worden afgeleverd per trailer (met een lengte van +/- 18m). Om te kunnen lossen is het noodzakelijk dat de vrachtwagen het gewenste afleveradres kan bereiken. Lees verder over transport & leveringen.

Wat kan ik doen met de lege pallets?

Na verwerking van je product blijf je achter met een lege pallet. Deze pallet hoeft niet retour gezonden te worden, je mag deze houden of weggooien.

Wat is de levertermijn voor pallets?

Nadat de pallet bestelling is geplaatst wordt het transport ingepland en wordt je zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld. Wij leveren pallets binnen maximaal drie werkdagen door heel Nederland of maximaal 5 werkdagen voor België.

Levering op specifieke werkdag

Levering op een specifieke werkdag? Voor levering binnen Nederland is dat geen probleem. Wij leveren graag op een door jou aangegeven datum (minimaal 2 werkdagen van te voren aan te geven). Uiteraard ook dit zonder meerkosten. Leveringen in België vinden plaats op route binnen maximaal vijf werkdagen.

Wat is het levergebied van Stadeko?

Stadeko heeft de mogelijkheid om al haar producten te leveren binnen heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Belgie. Voor levering naar België geldt een aanvullende transporttoeslag.

Dien ik aanwezig te zijn tijdens de levering?

Nee, het is voor ons niet noodzakelijk dat je aanwezig bent tijdens het moment van levering. Wel is het voor onze chauffeur handig om een markeringspunt te hebben waar de levering gelost mag worden. Een teken / kruis is hierbij voldoende. Onze pallets met stalbedekkingen worden ook geleverd met een waterdichte hoes.

Is het mogelijk levering op een bepaalde tijd te garanderen?

Voor pallets geldt dat je een dag voorafgaand aan de levering per SMS een definitieve bevestiging en tijdsindicatie ontvangt. Leveringen vinden plaats in blokken van 3 uur. Onze planning wordt op route ingedeeld, hierdoor geven wij geen tijdsgaranties.

Tot wanneer kan ik de leverdatum wijzigen?

Wij kunnen de leverdatum aanpassen totdat het in onze transportplanning staat. Je ontvangt hierover bericht (per email of telefonisch).

Leveren jullie in België?

Alle onze producten op pallet kunnen wij tevens in heel België leveren. Hiervoor geldt een aanvullende transporttoeslag en een iets langere levertijd (maximaal 4 werkdagen).

Wat zijn de retourkosten?

De retourkosten zijn voor rekening van de consument. Het is mogelijk de retour door ons te laten verzorgen. Voor 1 pallet start de retourkosten vanaf € 89,50 (incl. btw), voor meerdere pallets zijn retourprijzen op aanvraag. Uiteraard mag je ook altijd zelf de retour naar ons verzorgen. Retouren mogen verzonden worden naar:

Stadeko
Afdeling retouren
Groeneweg 62
4759 BB Noordhoek

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Voor het retourzenden van je bestelling hanteren wij enkele voorwaarden:

  • De kosten voor retourzendingen zijn voor de consument.
  • Retourzendingen worden enkel geaccepteerd met originele pakbon en kopie factuur.
  • Je dient zelf je rekeninggegevens aan ons door te geven waarop je de terugbetaling wenst.

Het is mogelijk om uw retournering aan te melden via ons retourformulier of per email: info@stadeko.nl

Wanneer wordt bestelling terugbetaald?

Wij doen ons uiterste best om het volledige orderbedrag inclusief de verzend- / transportkosten vervolgens zo spoedig mogelijk terug te betalen. Dit zal in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen gebeuren. Maar eigenlijk doen we het altijd gelijk zodra wij de bestelling hebben terug ontvangen:

Stadeko vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij Stadeko aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Stadeko gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.”

Tot wanneer kan ik mijn bestelling retour sturen?

Niet tevreden over je bestelling? Geen probleem, retourzenden is altijd mogelijk. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst de bestelling weer aan te melden als retour. Na het aanmelden heb je vervolgens nogmaals 14 dagen om de bestelling daadwerkelijk naar ons retour te sturen. De producten dienen in originele staat retour gezonden te worden.

Welke retour opties zijn er?

Voor retourzendingen hanteren wij diverse mogelijkheden:

  • Zelf terugbrengen
  • Gefrankeerd verzenden, indien het product dit toelaat
  • Wij komen het product weer bij je ophalen.
Waar kan ik terecht voor vragen, opmerkingen of klachten?

Heb je een vraag, opmerking of klacht over de diensten of producten van ons, dan vernemen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons telefonisch bereiken op 0168-404431 of per e-mail: info@stadeko.nl.

Afhandeling van een klacht

Het kan zijn dat je een klacht hebt over de diensten of producten van Stadeko. Dat vinden wij uiteraard vervelend en willen dat graag samen met je oplossen. Het leveren van kwaliteit en service behoort tot onze kernwaarden. Wij zullen er daarom alles aan doen om de klacht tot tevredenheid te behandelen en onze dienstverlening in het vervolg te verbeteren. Lees verder op onze klachten pagina

Kan ik meer informatie krijgen over de producten?

Liever onze producten zien of persoonlijk met ons een keuze maken? Geen probleem, wij ontvangen je graag op onze locatie in Noordhoek (Moerdijk) om samen met je te kijken naar onze producten. Graag wel van te voren even bellen (0168-404431) zodat je zeker bent dat iemand aanwezig is.

Van al onze producten hebben wij monsters op voorraad staan.

Een klacht, wat nu?

Iedere dag doen wij onze best om onze klantenservice, leveringen en kwaliteit van producten zo optimaal te laten verlopen. Maar er kan altijd iets misgaan. Dat spijt ons, maar we zullen onze best doen om het weer goed te maken.

Hoe nu verder?

Je kunt bij ons een klacht indienen telefonisch (0168-404431) of per email (info@stadeko.nl). Alle klachten en opmerkingen worden bij ons gelijk in behandeling genomen. Je ontvangt zo snel mogelijk tot maximaal twee werkdagen later van ons bericht terug, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op deze pagina. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact met ons op

Elke werkdag bereikbaar tussen 09:00 en 18:00 uur

Email blauw

 

E-mail

info@stadeko.nl

Telefoon blauw

 

Telefoon

0168-404431

Bedrijfsgegevens

kantoor blauw

 

Adres

Groeneweg 62, 4759 BB Noordhoek,
Nederland

Winkel blauw

 

KVK-nummer

57449465

 

imageedit_1_9284263561

 

Rekening

NL13 RABO 0148 7238 10

 

euro Blauw

 

BTW-ID

NL-852584520B01

 

STADEKO positief beoordeeld

1001 klanten geven ons gemiddeld een 9.3 / 10
Upload Image...
Upload Image...
Upload Image...