Bestellingen:
Betalen:
Leveringen & Transport:
Pallets worden afgeleverd per trailer (met een lengte van +/- 18m). Om te kunnen lossen is het noodzakelijk dat de vrachtwagen het gewenste afleveradres kan bereiken. Lees verder over transport & leveringen.
De leveringen van pallets worden standaard aan de straatkant gelost op het aangegeven adres, wil je de pallets liever op je erf, tuin of andere gewenste plaats geleverd krijgen? Geeft dit dan aan binnen het opmerkingenveld bij het plaatsen van je bestelling. De chauffeur zal zijn best doen de producten op de juiste locatie te leveren.
Na verwerking van je product blijf je achter met een lege pallet. Deze pallet hoeft niet retour gezonden te worden, je mag deze houden of weggooien.Nadat de pallet bestelling is geplaatst wordt het transport ingepland en wordt je zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld. Wij leveren pallets binnen maximaal drie werkdagen door heel Nederland of maximaal 5 werkdagen voor België.
Levering op specifieke werkdag
Levering op een specifieke werkdag? Voor levering binnen Nederland is dat geen probleem. Wij leveren graag op een door jou aangegeven datum (minimaal 2 werkdagen van te voren aan te geven). Uiteraard ook dit zonder meerkosten. Leveringen in België vinden plaats op route binnen maximaal vijf werkdagen.
Voor pallets geldt dat je een dag voorafgaand aan de levering per mail (bestelling voltooid) een definitieve bevestiging en tijdsindicatie ontvangt. Leveringen vinden plaats in blokken van 3 uur. Onze planning wordt op route ingedeeld, hierdoor geven wij geen tijdsgaranties.
Wij kunnen de leverdatum aanpassen totdat het in onze transportplanning staat. Je ontvangt hierover bericht (per email of telefonisch).
Alle onze producten op pallet kunnen wij tevens in heel België leveren. Hiervoor geldt een aanvullende transporttoeslag en een iets langere levertijd (maximaal 5 werkdagen).
Service:
Heb je een vraag, opmerking of klacht over de diensten of producten van ons, dan vernemen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons telefonisch bereiken op 0168-404431 of per e-mail: info@stadeko.nl. Het kan zijn dat je een klacht hebt over onze diensten of producten. Dat vinden wij uiteraard vervelend en willen dat graag samen met je oplossen. Het leveren van kwaliteit en service behoort tot onze kernwaarden. Wij zullen er daarom alles aan doen om de klacht tot tevredenheid te behandelen en onze dienstverlening in het vervolg te verbeteren. Lees verder op onze klachtenpagina.

