Klachtenprocedure

Iedere dag doen wij onze best om onze klantenservice, leveringen en kwaliteit van producten zo optimaal te laten verlopen. Maar er kan altijd iets misgaan. Dat spijt ons, maar we zullen onze best doen om het weer goed te maken.

Hoe nu verder?

Je kunt bij ons een klacht indienen telefonisch (0168-404431) of per email (info@stadeko.nl). Alle klachten en opmerkingen worden bij ons gelijk in behandeling genomen. Je ontvangt zo snel mogelijk tot maximaal twee werkdagen later van ons bericht terug, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguageWanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.