Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen
Bestellingen:
Is levering op een ander afleveradres mogelijk?
Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten afleveren dan het factuuradres. Tijdens het bestelproces kun je deze mogelijkheid aangeven. Houdt met het selecteren van het afleveradres er rekening mee dat onze vrachtwagen de locatie dient te kunnen bereiken (zie voor meer informatie Transport & Leveringen).
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet naar je onderweg is kan de bestelling kosteloos gewijzigd of geannuleerd worden. Wijzigingen of annuleringen kunnen per telefoon of email worden doorgegeven en zullen per e-mail worden bevestigd.
Kan ik mijn bestelling retour zenden?
Ja, je kunt je bestelling retourneren onder onze retourvoorwaarden.
Kan ik een pallet stalbedekking afhalen?
Nee, het is niet mogelijk om een pallet stalbedekking af te halen.
Is telefonisch bestellen mogelijk?
Indien je liever telefonisch besteld in plaats van via de webshop is dat geen probleem. Je kunt via 0168-404431 contact met ons opnemen. Onze medewerkers nemen graag je bestelling aan. Opvolgend ontvangt je per email een factuur met betaallink. Deze kun je via onze beschikbare betaalmethoden betalen.
Betalen:
Welke betalingsvormen zijn mogelijk?
Stadeko ondersteunt de volgende betaalwijze: Ideal, Creditcard, Overschrijving per bank en Bancontact, zie voor meer informatie Bezorgkosten & Betaalwijze.
Zijn de vermeldde prijzen in- of exclusief btw?
Alle vermelden prijzen in onze webwinkel zijn inclusief btw. De meeste van onze producten vallen onder de btw hoog regeling. Enkele producten (zoals vlas en stro) vallen onder het btw laag tarief. Per product geven wij het geldende btw tarief aan.
Leveringen & Transport:
Hoe worden de producten van Stadeko geleverd?
Pallets worden afgeleverd per trailer (met een lengte van +/- 18m). Om te kunnen lossen is het noodzakelijk dat de vrachtwagen het gewenste afleveradres kan bereiken. Lees verder over transport & leveringen.
De leveringen van pallets worden standaard aan de straatkant gelost op het aangegeven adres, wil je de pallets liever op je erf, tuin of andere gewenste plaats geleverd krijgen? Geeft dit dan aan binnen het opmerkingenveld bij het plaatsen van je bestelling. De chauffeur zal zijn best doen de producten op de juiste locatie te leveren.
Na verwerking van je product blijf je achter met een lege pallet. Deze pallet hoeft niet retour gezonden te worden, je mag deze houden of weggooien.
Wat is het levergebied van Stadeko?
Stadeko heeft de mogelijkheid om al haar producten te leveren binnen heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en Belgie. Voor levering naar België geldt een aanvullende transporttoeslag.
Wat is de levertermijn voor pallets?
Nadat de pallet bestelling is geplaatst wordt het transport ingepland en wordt je zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld. Wij leveren pallets binnen maximaal drie werkdagen door heel Nederland of maximaal 5 werkdagen voor België.
Levering op specifieke werkdag
Levering op een specifieke werkdag? Voor levering binnen Nederland is dat geen probleem. Wij leveren graag op een door jou aangegeven datum (minimaal 2 werkdagen van te voren aan te geven). Uiteraard ook dit zonder meerkosten. Leveringen in België vinden plaats op route binnen maximaal vijf werkdagen.
Dien ik aanwezig te zijn tijdens de levering?
Nee, het is voor ons niet noodzakelijk dat je aanwezig bent tijdens het moment van levering. Wel is het voor onze chauffeur handig om een markeringspunt te hebben waar de levering gelost mag worden. Een teken / kruis is hierbij voldoende. Onze pallets met stalbedekkingen worden ook geleverd met een waterdichte hoes.
Is het mogelijk levering op een bepaalde tijd te garanderen?
Voor pallets geldt dat je een dag voorafgaand aan de levering per mail (bestelling voltooid) een definitieve bevestiging en tijdsindicatie ontvangt. Leveringen vinden plaats in blokken van 3 uur. Onze planning wordt op route ingedeeld, hierdoor geven wij geen tijdsgaranties.
Wij kunnen de leverdatum aanpassen totdat het in onze transportplanning staat. Je ontvangt hierover bericht (per email of telefonisch).
Leveren jullie in België?
Alle onze producten op pallet kunnen wij tevens in heel België leveren. Hiervoor geldt een aanvullende transporttoeslag en een iets langere levertijd (maximaal 5 werkdagen).
Service:
Waar kan ik terecht voor vragen, opmerkingen of klachten?
Heb je een vraag, opmerking of klacht over de diensten of producten van ons, dan vernemen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons telefonisch bereiken op 0168-404431 of per e-mail: info@stadeko.nl. Het kan zijn dat je een klacht hebt over onze diensten of producten. Dat vinden wij uiteraard vervelend en willen dat graag samen met je oplossen. Het leveren van kwaliteit en service behoort tot onze kernwaarden. Wij zullen er daarom alles aan doen om de klacht tot tevredenheid te behandelen en onze dienstverlening in het vervolg te verbeteren. Lees verder op onze klachtenpagina.